20 Mayıs 2009 Çarşamba

Zzzzzzzzzzzzzzz.........

Bazen yorgunluktan mıdır ,yoksa aynı şeyleri tekrarlamaktan mıdır bilmiyorum daha sinirli günlerim oluyor ...Kendi kendi mi telkin ediyorum ,kendime konuşuyorum :Senin hayatın çok güzel,çok sağlıklı ve çooook güzel bir bebeğin var,seni çok seven bir kocan ve çok güzel bir evin var(istediğim zaman içinde değişiklikler yapabildiğim :)ve sinirli olmaya hakkın yok ! diyorum ...ve sakinleşiyorum .
Bunları düşünmeden ,kendiliğinden hep böyle hissetmek ve daha sakin ve sinirleri alınmış biri olmak istiyorum ...
Çözüm bilen var mı ??????

3 yorum:

  1. sinirli olman gayet dogal, annesin - essin... bir sürü sorumluluk, farkinda olmadan her gün degisiklikler ve yenilikler... bu sinirler bence hep gelip gidiyor olacak... benim oglum 2,5 yasinda simdi -ya sabir ya sabir diye diye bir hal oluyorum :) ama güzel seyler bunlar... kafaya takmaya degmez! Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sabır sabır yetmiyor artık 3 yaş ara ile 2 oglum var ve delirmek üzereyimmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  3. çocuk olunca işler daha bir farklı oluyor sanırım.ama ne olursa olsun elindekilerinin farkında olmalı insan ve ne olursa olsun sinirlenmeye hakkımız var:)
    sevgilerle

    YanıtlaSil